Thursday 27 September 2012

Energizing Soy Protein Powder

Posted by ckynnogha78 On Thursday, September 27, 2012 No comments


Isikan perut anda dengan soya tulen...





Energizing Soy Protein amat enak sekiranya anda minum dengan Meal Shake atau air jus atau milo. Apatah lagi ianya sesuai untuk semua peringkat umur tua ataupun muda. Lagilah best kesannya kat baby bagi ibu yang menyusu anak ataupun ibu mengandung.

Semasa mengandung Habib, saya mengambil ESP dan sungguhlah Superb kulit Habib. Sungguh halus mulus, licin sesangat dan cantiklah. Sekarang lak ambil ESP mix collagen  dan lepas tu ambil alfafa...kesannya air susu pun bertambah...dan bila time mengepam tu. Memang Superb air susu yang diperolehi. 

Sekarang saya tak payah risau lagi bekalan ebm untuk Habib.Ibrahim Habib pula cepat je kenyang dan tidur lena dengan tangannya letak kat atas macam orang hands up!

Akan anda perolehi dengan meminum ESP:

  1. Awet muda dan kulit muda remaja- ESP ini merangsang pembentukan kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot;
  2. Menyembuhkan luka dengan cepat dan mengurangkan kesan parut;
  3. Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, mencegah migrain, insomnia dan tekanan;
  4. merendahkan paras kolesterol, mencegah  osteoporosis dan sakit jantung. Apatah lagi kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dengan isoflavones. ( lihat testimoni di bawah)
  5. Mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser serta memusnahkan radikal bebas di dalam badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser;
  6. Membaiki pigmentasi,(Lihat testimoni di bawah)




Banyaklah sangat manfaat ESP kepada anda. Tidak payah tunggu2 lagi. Cepatlah beli dan nikmatinya kelazatan ESP ini!

0 comments:

Post a Comment