Saturday 29 September 2012

Apa yang menarik bulan Oktober ni?

Posted by ckynnogha78 On Saturday, September 29, 2012 No comments

Aahhhaaa...

Mari kita mengamalkan cara hidup sihat dari zon selesa ke zon yang lebih selesa dari segi kesihatan. Kita ni kalau dah biasa di zon selesa dan berasa amat selesa, agak susah nak beralih ke zon belum selesa. Kenapa saya cakap macam tu? Ini disebabkan badan kita masih memerlukan vitamin tambahan. Apatah lagi sekarang ini makanan yang diambil bukan dari sumber organik.

Antara kenapa taknak beralih ke zon lebih selesa:

  • Kurang prihatin tentang kesihatan. Selagi tak sakit, selagi itulah tak kan cari ubat. Nakkah benar? (eboh sik ngakuk bah). Macam itu jugalah dengan mengambil vitamin tanpa sintetik ini. Jadi, apalah salahnya beralih ke zon yang lebih selesa dengan mengambil Vitamin Tanpa Sintetik ini demi masa depan anda. (memanglah tak terjamin bahawa anda tidak berpenyakit, tetapi dengan mengambil langkah awal, InsyaAllah kesihatan anda terjaga.
  • Masa ini makanan ataupun minuman kita amatlah banyak bercampur dengan bahan kimia dan makanan yang disimpan lama akan mengalami penyusutan vitamin.
  • Dah biasa dengan ubat. Vitamin tanpa sintetik ini berbeza dengan ubat. Ubat terdiri dari komponen yang dihasilkan dari bahan-bahan dadah (drug) bagi menangani masalah kesihatan kita. Vitamin pula adalah elemen yang membina sel, tisu dan sistem dalam tubh kita, meneguhkan sel, imuniti dan sebagainya. Ubat kita ambil masa sakit tetapi vitamin kita ambil setiap hari bagi membekalkan nutrien dalam badan kita.
  • Pengambilan ubat yang berterusan dan berlebihan akan boleh memberi kesan buruk kepada kesihatan manakala vitamin tanpa sintetik akan memberi ketahanan badan terhadap penyakit.
Bah....kitak dah baca apa yang menarik pasal vitamin tok. Jadi sempena bulan kelahiran saya, saya ingin memberi tawaran terbaik untuk anda yang ingin berubah ke zon lebih selesa sekiranya mengamalkan cara hidup sihat dengan diikuti makanan sihat dan bersenam.

Sila klik 'Like dan Share' kan http://www.facebook.com/Myhabibysuperbshaklee?ref=hl dan follow blog ini bagi mendapatkan 13% less dari harga runcit sepanjang bulan Oktober ini. Marilah kita sama-sama menikmati Vitamin Tanpa Sintetik ini tanpa ragu-ragu.

Tertarik? PMlah di facebook itu. sms no dibawah.

0 comments:

Post a Comment