Saturday 22 September 2012

Advanced Joint Health Tablet

Posted by ckynnogha78 On Saturday, September 22, 2012 3 comments


                JANGAN menyakiti diri sendiri...& orang tersayang...

Kita biasa mendengar...sakit na palak tut aku tok eh. (sakit betul lutut aku ni). Bukan orang tua sahaja yang mengalami ketidakselesaan sendi ini bahkan golongan muda pun ada.( termasuk saya). Ini menyebabkan kita berasa kurang selesa menjalankan aktiviti yang digemari masing-masing. Nak berkayuh basikal apatah lagi... berbunyi je lutut tu bila sakit. Peerrgghhh... nak angkat bila lepas sujud...fullamak...nyamannya...

Tahukah anda pencegahan di peringkat awal boleh menjadikan sendi anda sihat biarpun usia semakin meningkat. Namun begitu, sama ada anda sakit sendi ataupun tidak, adalah amat penting mengambil nutrien yang tepat bagi menjaga kesihatan sendi.



Apa Kata? Apa kata ambil ADVANCED JOINT HEALTH TABLET SHAKLEE yang mengandungi Ekstrak Boswellia, Ekstrak Jagung dan nutrient lain seperti zinc, tembaga, mangan dan vitamin C untuk membantu keselesaan sendi dan pergerakan.

Kenapa saya promote AJHT ni? Sebabnya...banyak manfaat!
  1.  Berasaskan tumbuh-tumbuhan dan mineral, 100% sayur-sayuran (100% selamat, berkesan & mesra alam)
  2. BERKESAN DALAM MASA 5 HARI!!! BERASASKAN UJIAN KLINIKAL SHAKLEE
  3. Lebih berkesan berbanding jenama-jenama lain yang terkemuka;
  4.  Ekstrak Boswellia yang terdapat dalam AJHT ini dapat menyokong keselesaan sendi dan  menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Bahkan asid boswellia ini turut berfungsi sebagai anti radang semulajadi;
  5. Ekstrak Jagung pula bertindak sebagai kusyen bagi membantu tulang rawan dan membekalkan satu sumber pekat dengan glukosamina (blok binaan utama membina tulang rawan dan lender bagi melicinkan sendi-dalam tendon dan ligament)
  6.  Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C nya membekalkan sokongan nutrient untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang member kekuatan dan struktur terhadap sendi.




Setelah membaca dan memahami kebaikan AJHT ini, marilah cuba sebotol dan lihat keberkesannya. Ianya boleh mengawal ketidakselesaan sendi daripada lebih teruk berbanding sekiranya hanya membiarkan ketidakselesaan sendi begitu sahaja. Saya dah beri kat emak saya...awak bila lagi?

SUPERB RIGHT? TRY IT...


 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease ::

3 comments:

Sik semestinya hari tua jak yu. Better mencegah sebelum parah. hahaha...

Pretty good!advanced joints I have come know about your blog from my friend.And i really thanks to you and my friend .

Post a Comment