Saturday 4 August 2012

Berpuasa dengan 3GemS

Posted by ckynnogha78 On Saturday, August 04, 2012 No comments

Hola! Salam Ramadhan... Semasa berpuasa aku masih menyusu anak aku. Syukorlah aku setakat tok berjaya berpuasa sehingga petang tanpa rasa memudaratkan aku & anak aku. Masa berpuasa tok, aku minum 3 jenis minuman Shaklee yang nyaman oi!...


ESP ya air soya ..mengenyangkan kita mun campur dengan buah kurma. blendkan..Protein tok lengkap dengan 9 asid amino yang sangat tinggi nilainya dalam pembentukan sel badan kita. ESP tok memberi tenaga, membina tubuh badan kita terutama kepada bayi yang sedang membesar. Bagi ibu yang menyusu badan, air tok dapat menambah air susu badan. Khasiat yang bagus juak tentang air tok ialah  dapat nolong maintain tahap kolesterol normal dan menggalakkan kesihatan jantung kita.


Paling aku suka minum ialah Performance drink... perisa oren, Nyaman & fresh jak rasa bila kita minum. mun minum dengan air sejok....fullamak...nyaman aieh...ia nolong aku sik berasa haus gilak atau dengan kata lain mencegah dehydration, memberi tenaga dan stamina bagi yang aktif bersukan, Masa puasa...minuman tok paling banyak orang beli coznya nyaman dan senang diminum. Minuman tok lebih kepada menjaga sistem tubuh badan kita dalam seharian kita berpuasa.


Lastly, Mealshake.. perisa Vanilla. Senang jak molah air tok, campur dengan susukah...or campur dengan air yang kita suka... Khasiatnya, kaya dengan kalsium, fibre dan protein. Pilihan yang bagus kerana rendah lemak dan rendah glisemik. K diet dapat juak tok oi!




Kesemua yang diamalkan tok adalah HALAL dan dah menjalani ujian klinikal tanpa kesan sampingan kepada sesiapa yang mengambilnya.




Maok sik? Mun maok, bolehlah menghubungi  adinda di talian 012-8585813 (sms) or email di ckyndyg206@gmail.com


0 comments:

Post a Comment