Tuesday 7 August 2012

Bekalan susu utk anak tersayang...

Posted by ckynnogha78 On Tuesday, August 07, 2012 No comments

Salam semua kawan-kawan... semoga ceria dan sihat hendaknya kita semua. Hari tok saya ( berbahasa ckit lok) nak berkongsi bekalan susu yang saya dah kumpul utk anakku Habib bila dah turun kerja kelak. Stok tok saya kumpul start dari 26 Jun 2012 hingga hari ini-7 Ogos 2012. sebulan lebih baru tok. Gambar ini bukan nak ngeso (menunjuk) k. tapi sebagai pembakar semangat ibu-ibu yang ingin memberi makanan berkhasiat untuk anak tersayang..anak yang kita kasihi...takde ruginya if berik anak kita dengan susu ibu....bahkan win-win situation bah. ibu dapat slim cepat...anak dapat khasiat banyak. Hihihi...insyaAllah...

Petuanya:

1. Pam setiap 2-3 jam sekali. Better pakei double pump. If takde double breastpump, guna single pump pun ok. Janji kita mengepam susu k.

2. Makan or minum yang berkhasiat seperti esp -energizing soy protein, buah kurma, prune, air barli pun dikatakan boleh nambah air susu badan jugak.

3. Berdoa kepada Yang maha Esa... tanpa rezeki dariNya...apalah yang kita dapat...Usaha & tawakal kepada NYA sentiasa k.

4. Amalkan ambil vitamin tanpa sintetik yang dapat membantu menampung kekurangan zat badan kita. Ianya bukan ubat tapi ianya hanya zat tambahan untuk badan kita.





0 comments:

Post a Comment